قدیمی ترین شرکت تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب ایران


تصفیه آب و فاضلاب یکی از مهم ترین کارها در محیط های صنعتی و مسکونی می باشد که ارتباط مستقیم با سلامت جامعه و افزایش کیفیت محصولات دارویی، غذایی، پتروشیمی و غیره دارد. طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز در این زمینه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و نیاز به رعایت استانداردهای متعدد دارد. گروه صنعتی هفت؛ یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب ایران و خاورمیانه می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت، پروژه های متعدد داخلی و خارجی در زمینه طراحی، تولید و ساخت و نصب تجهیزات تصفیه فاضلاب و آب را اجرا نموده است.


طراحی، تولید و ساخت تجهیزات تصفیه آب

وجود مشکلاتی از قبیل خشکسالی و کمبود آب در تمام دنیا باعث میشود تا تصفیه آب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. علاوه براین، تاثیر مستقیم آب بر سلامتی افراد و همچنین کیفیت محصولات تولید شده در کارخانجات صنایع غذایی، داروسازی و غیره و افزایش طول عمر دستگاه های موجود در پالایشگاه ها و کارخانجات همگی نشان دهنده اهمیت تصفیه آب می باشند. به همین منظور، گروه صنعتی هفت که از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه تولید تجهیزات تصفیه آب به شمار می رود، طراحی، تولید و نصب و راه اندازی سیستم های مختلف را در مجموعه فعالیت های خود قرار داده است. از جمله محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی هفت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    طراحی و تولید اولترا فیلتراسیون UF
    طراحی و تولید نانو فیلتراسیون NF
    طراحی و ساخت هیدروسیکلون
    طراحی و تولید کننده آب شیرین کن صنعتی
    تولید و ساخت دیونایزر
    طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی، فیلتر کربنی
    طراحی و ساخت و نصب و راه اندازی پکیج کلرزنی
   طراحی و تولید منبع انبساط، کویلی و دوجداره

تمام محصولات فوق زیر نظر مهندسین با تجربه و حرفه ای و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده و پس از انجام مراحل تست در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی نصب میشوند.


طراحی، تولید و ساخت تجهیزات تصفیه فاضلاب

پساب و فاضلاب تولید شده در محیط های صنعتی و مسکونی علاوه بر ضررهای زیادی که بر محیط زیست ایجاد می کنند، با کمی تغییر و حذف آلاینده های متعدد از آنها قابلیت برگشت به چرخه طبیعت را دارند. به طوریکه در اغلب کارخانجات، پالایشگاه ها، بیمارستان ها و حتی مجتمع های مسکونی با تجهیزات متعدد عملیات تصفیه فاضلاب صورت می گیرد. از دیگر محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی هفت می توان به تولید سیستم های تصفیه فاضلاب اشاره نمود. تجهیزات تولید شده توسط این مجموعه با توجه به شرایط محیط مورد نظر و در ابعاد و ظرفیت های متعدد طراحی و تولید می گردند. از جمله محصولات و تجهیزات تولید شده برای انجام عملیات تصفیه فاضلاب به روش های گوناگون می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

    طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی
    طراحی و تولید پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی
    طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب UASB
    تولید کالیبراسیون پات
    طراحی و تولید پکیج فلوکولانت
    تولید انواع آشغالگیر دستی و آشغالگیر زوج توری و مکانیکی
    طراحی و تولید انواع دریچه آب بند
    طراحی و تولید پکیج چربی گیر فاضلاب DAF
    طراحی، تولید و نصب و راه اندازی اویل اسکیمر
    تولید و ساخت انواع هواده سطحی شناور و ثابت

تمام محصولات و سیستم های طراحی شده در گروه صنعتی هفت بر اساس ویژگی تصفیه خانه و کارخانه و محل نصب و استفاده از آنها طراحی و تولید می گردد. پس از مرحله طراحی و تولید این تجهیزات، فرآیند نصب، راه اندازی و آموزش نیز توسط افراد حرفه ای و متخصص در این حوزه صورت گرفته و نکات مهم برای نگهداری و استفاده از این تجهیزات با آموزش های تئوری و عملی ارائه می گردد.


تیم تحقیق و توسعه در طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب


تجهیزات و سیستم های مورد نیاز در تصفیه خانه ها و پالایشگاه ها با توجه به نوع مواد آلی موجود در فاضلاب، میزان آب و فاضلاب ورودی به دستگاه، قابلیت های مورد نیاز و روش های به کار رفته برای تصفیه و غیره طراحی می گردد. تیم های تحقیق و توسعه (R&D) گروه صنعتی هفت پس از بررسی شرایط تصفیه خانه و محیط مورد نظر برای نصب و راه اندازی سیستم های تصفیه، مراحل طراحی را انجام می دهند. این تیم پس از در نظر گرفتن محدودیت ها، میزان بودجه، ظرفیت تصفیه خانه یا پالایشگاه و کارخانجات و نوع مواد آلی و غیره گام بزرگی در جهت اصلاح سیستم های تصفیه آب و فاضلاب برداشته است.


اجراکننده پروژه های صنعتی داخلی و خارجی


رعایت استانداردهای متعدد و کاملا بروز، استفاده از تخصص و دانش مهندسین و افراد حرفه ای در حوزه تصفیه آب و فاضلاب، طراحی و تولید سیستم های مختلف در این حوزه توسط تیم های تحقیق و توسعه و تولید محصولات کاملا منحصر به فرد و رعایت تمام موارد ایمنی در محصولات گروه صنعتی هفت باعث شده اند تا این تیم پروژه های متعدد داخلی و خارجی را با موفقیت به اتمام برساند. علاوه بر انجام بیش از 100 پروژه خارجی، گروه صنعتی هفت در طی 30 سال فعالیت در این حوزه موفق به اجرای پروژه های بزرگ تولید تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب داخلی شده است که از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

    پتروشیمی تخت جمشید-
    نساجی خوی
    دانشگاه خوارزمی
    زلال ایران
    پتروشیمی مارون
    مجتمع فولاد خوزستان
   مجتمع فولاد خراسان
    فاز ١٢ مسکونی عسلویه

سخن آخر

با توجه به تنوع بسیار بالا در محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی هفت؛ قدیمی ترین شرکت تولید کنده تجهیزات آب و فاضلاب، کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید می باشند. برای برقراری ارتباط با این مجموعه، کافیست "گروه صنعتی هفت" را در اینترنت جستجو نموده یا با شماره تلفن های 021-56541457- 56541459  تماس بگیرید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش روش استفاده از محلول های لوله بازکن خانگی و شیمیایی

نکات لازم در لوله کشی آب و فاضلاب

سوالات متداول در تخلیه چاه